Wednesday, March 28, 2012

Harimau Malaya Melawan Vietnam

Jangan marah kalau rasa tertipu dengan tajuk entri ini... saja je aku buat gimik sikit, lagi pun memang betul gambar barisan pasukan Harimau Malaya.. cuma jersinya saja yang betul, yang lain tak betul...hehehe..
Sebenarnya, ini gambar aku bersama kumpulan tengah tunggu nak menonton vietnamese water puppet show kat bandar ho chi minh... 

melancong percuma ke vietnam di luar vietnamese water puppet show
yang kat bawah ini pulak peminat fanatik pasukan Harimau Malaya...hehe, kami semua pakai baju warna biru, itu tema warna kumpulan kami untuk hari kedua di vietnam...

melancong percuma ke ho chi minh vietnam from hai-o marketing
tengok aku kat belakang tak pakai jersi harimau malaya pun, sebab aku memang tak suka pakai jersi.. jersi ni kain dia licin, ringan dan nipis... sebab itu kalau aku pakai aku rasa geli-geli... rasa macam tak pakai baju pulak... hehe..





No comments :

Post a Comment