Saturday, April 7, 2012

Jadual Perjalanan di Belanda dan Belgium

Semalam dapat call daripada travel agent nak beritahu serba-sedikit informasi mengenai jadual penerbangan, keperluan dan cuaca di negara Belanda dan Belgium. Kami dikehendaki berkumpul di KLIA pada pukul 9 malam 11.4.12 ni.. tak lama dah tu, tinggal beberapa hari je lagi. Suhu di sana, dianggarkan diantara 3-13 darjah selsius. Sejuknya, aku ni jenis tak tahan sejuk. Bayangkan, aircond dalam bilik pun aku set 25 darjah selsius je. Dulu, masa aku kerja di hospital kerajaan di Alor Setar, aircond kat klinik sejuk sangat. Kalau tiba-tiba aircond ditutup, tahulah siapa punya kerja... aku lah! hehe...satu suis untuk satu koridor bilik sebab kat situ guna centralised aircond system..


Rasanya, tak perlulah aku nak huraikan pasal itinerary kat atas ni. Sebab kadang-kadang jadual ni berubah mengikut selera majoriti. Lagipun, aku tak reti lah nak sebut nama tempat-tempat tu..hehe

aku doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik. Juga memberi pengalaman baru yang sangat berharga untuk dikongsi bersama bila pulang nanti. Insya-Allah, adalah souvenir untuk rakan-rakan di Malaysia nanti.

No comments :

Post a Comment