Sunday, April 1, 2012

Shopping di Vietnam

Selama empat hari tiga malam pengalaman aku bercuti di Bandar Ho Chi Minh, Vietnam. Boleh aku katakan kat sini memang seronok membeli-belah. Daripada barang-barang souvenir yang murah, pakaian berjenama tiruan dan kain sutera sehinggalah barang-barang berjenama high end class seperti butik-butik chanel, rolex dan sebagainya semuanya ada di sini.

melancong free ke saigon city vietnam shopping di rex hotel with premium beautiful

Sudah puas kami membeli-belah di Ben Thanh Market, night market, seterusnya kami pergi ke Saigon Complex, Rex Hotel dan China Town..biasalah tempat-tempat macam ni menjadi kegilaan kaum hawa termasuklah bini aku..aku sekadar mengekor sambil ambil gambar aje..

free travel to vietnam for premium beautiful corset agents to china town
pintu masuk pasar borong di China Town
free travel to vietnam for premium beautiful corset agents dalam pasar borong chinatown
dalam pasar borong China Town
 China Town di sini, adalah kawasan penempatan kaum cina dan kami singgah di salah sebuah kompleks borong. Di sini, barang-barang seperti pakaian, kasut dan beg dijual secara borong dan harganya amat murah. Saigon Square seperti shopping mall biasa yang banyak terdapat dekat mana-mana, nothing so special. Rex Hotel actually memang hotel, tapi dekat ground floor dia buat shopping arcade, tapi semuanya high end brand.

free travel to vietnam for premium beautiful corset agents to rex hotel saigon city
luar Rex Hotel





















Harga barang berjenama di sekitar sini jika dibandingkan di Malaysia, lebih kurang je. Tapi beli kat sini ada sentimental value. Kenangan berada di Ho Chi Minh City atau Saigon, Vietnam...



No comments :

Post a Comment